Op reis met Rob Mascini?

Beste allemaal,

Veel parochianen zijn al eens met mij naar Rome gereisd. Met regelmaat word ik benaderd door oud-medereizigers die nog eens een keer mee zouden willen. Wel… dat kan. En dat kan zelfs op twee manieren.
Allereerst komt er een reis naar “Het land van Franciscus”. In oktober van dit jaar gaan we naar het land van Sint-Franciscus, de heilige van de armen. In de week van zijn feestdag (4 oktober) zijn we in zijn geboortestad. We bezoeken de plekken die in zijn leven een belangrijke rol hebben gespeeld. Deze reis mag ik samen met meneer Chris Ketelaar leiden. Meneer Ketelaar is voor veel romereizigers een goede bekende. Meer over deze unieke reis vindt u op https://www.huisvoordepelgrim.nl/reisaanbod/assisi

Vervolgens is er een reis een reis van 24-28 juni naar Rome gepland. Deze reis is speciaal bedoeld voor mensen die al eens in Rome geweest zijn. Samen met meneer Ketelaar en - als er veel inschrijvingen zijn met nog een derde gids- gaan we in kleine groepen door de stad trekken, ieder met een gids. U kunt intekenen om daarnaartoe te gaan waar u misschien nog nooit geweest bent of om nog eens terug te gaan naar die kerk, dat museum, waar u bijzondere herinneringen aan heeft. En bent u nog nooit in Rome geweest, dan is dit een prachtige gelegenheid. Mocht u in deze reis geďnteresseerd zijn, laat het me dan even weten. Dan informeer ik u zo gauw er meer details bekend zijn. Deze reis wordt gefaciliteerd door reisorganisatie DrieTour.

Rest me om u nog een Zalig Nieuwjaar te wensen en wellicht tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Rob Mascini.